Even wachten nog, even wachten nog…..Pizza! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Vorm - WaarBenJij.nu Even wachten nog, even wachten nog…..Pizza! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Vorm - WaarBenJij.nu

Even wachten nog, even wachten nog…..Pizza!

Blijf op de hoogte en volg Linda

18 Juli 2014 | Suriname, Paramaribo

Lieve vriendjes en vriendinnetjes van me! Het is alweer even geleden dat er een waarbenjij.nu verscheen vanuit Su (terwijl ik er eigenlijk best de tijd voor heb gehad) sorry daarvoor!

We zijn aan het wachten op goedkeuring van deel 2 van ons onderzoek vanuit de Medisch Ethische Commissie van Suriname. Deel 1 was al goedgekeurd en is inmiddels zo goed als afgerond waardoor we verder zouden kunnen naar het afnemen van vragenlijsten bij de patiënten. We zijn al aan het voorbereiden deel 2 in te gaan van de studie dus erg spannend!

Verder hebben we dus niet heel veel kunnen doen besides zonnen, zonnen en zonnen :)! Sherie Lee, een vriendin van Marise die aan het reizen is door Zuid-Amerika, is een week hier geweest. Onwijs gezellig! We hebben met ze 3en een dagtrip Brownsberg gedaan, wat onwijs prachtig was!

Ook is het heel gek dat iedereen van Huize Mozart weer vertrekt naar Nederland. Aangezien de meeste stage’s zijn afgerond zo voor de zomervakantie wordt het huis erg leeg. Is toch een beetje gek hoor! Hopelijk komen er snel nieuwe mensen om het weer een beetje te vullen in Huize Mozart.

Het is hier heerlijk en geweldig maar wat mis ik het om met de liefste mensen op het strand te liggen en tot laat rosé te drinken op het terras of in de tuin. Ik denk maar; volgende zomer ben ik er weer bij! Mis jullie!

Lieve mensen ik spring nog even het zwembad in want hier zijn ook tropische temperaturen hoor!
Bigi brasa & bosie van mij!

  • 18 Juli 2014 - 21:48

    Huub En Daan :

    Heeys lieverd!!

    We missen je heeeeeeeel erg.
    Maar door dit verslag ben je toch bij ons. We hopen dat je snel goedkeuring krijgt voor het 2e deel en tot die tijd geniet heel erg van het weer doen wij ook. Het is zo warm dat we een opblaas bad in de tuin hebben gezet. En we drinken heerlijk een drankje ingedachten met jou!!

    Heel veel liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 4479

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 10 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: